Welcome ! :)

aaaa

nedjelja, 26. lipnja 2016.

Tinejdžerka osjetila nelagodu zbog kontaktnih leća, a onda su doktori otkrili OVO u njenom oku!




Liječnici su bili prisiljeni da je drže budnom sedam dana kako bi spriječili da parazit počne kopati kroz njenu očnu jabučicu!
Jessica Greaney, 18-godišnjakina morala je dobijati kapi za oči svakih 10 minuta 7 dana za redom nakon što su liječnici otkrili malog crva u njenom lijevom oku sa kontaktnim lećama.

Greaney je rekla da je dobila parazita Acanthamoeba keratitis – u svom oku nakon kapljice vode iz slavine koja je prsnula u njenu kontaktnu leću.

Isprva je mislila da je imala infekciju oka: “Ali, do kraja sedmice, moje oko je izgledalo kao velika crvena golf loptica. Bilo je natečeno i izuzetno bolno, a oni su me primili odma u bolnicu”.

“Imala sam intenzivno liječenje kapima za oči svakih deset minuta, jer je moj rožnica bila pojeden sa unutarnje strane od parazita.”

“Čini se da sva voda ima tonu različitih vrsta bakterija, a Acanthamoeba je samo jedna od njih. Jedna od mojih kontaktnih leća je bila kontaminirana, a parazit je preživio na području između objektiva i mog oka. ”

Ako se ne liječi, parazit uzrokuje probleme s vidom i paralizu ili čak i smrt, jer jede svoj put kroz ušicu i na leđnu moždinu.

“Bilo je to mučenje – morala sam drzžati moje oči otvorene i špricati nekoliko kapljica svakih 10 minuta.”

“Mogla sam samo dobiti par minuta spavanja prije nego što sam se ponovno probudila. Ovaj parazit još uvijek jede moje oči, pa čak i gore, moj imunološki sistem se gasi zbog mog nedostatka sna. “
Ona je rekla: “Želim da se podigne svijest o ovom parazitu i reći ljudima da je potrebno biti vrlo oprezan s njihovim kontaktnim lećama.





Nema komentara:

Objavi komentar