Welcome ! :)

aaaa

petak, 22. srpnja 2016.

Dirljivo pismo supruga jedne OBIČNE žene: Do kraja života diviću se njenim NESAVRŠENSTVIMA




Viktoria Karolajn bavi se ‘boudoir’ fotografijom. Često sarađuje sa ženama koje svoje muževe žele iznenaditi senzualnim i ukusnim fotografijama u donjem vešu.
Odlučila je sa svetom podeliti jednu priču. S njom je ženama želela poručiti da moraju prihvatiti svoja tela bez obzira na eventualne nesavršenosti, a muškarce podsetiti da svojim partnerkama govore koliko ih vole.

“Imala sam dogovoreno snimanje u San Antoniju sa jednom damom u srednjim četrdesetim. Bila je lepa, konfekcijski broj 44, prekrasne obline. Meni je izgledala kao boginja, ali poput većine žena, imala je jedan zahtev.
Pogledala me ravno u oči i rekla: Želim da fotošopirate sav moj celulit, strije, moje salo i sve moje bore. Neka sve nestane. Želim da se barem jednom osećam lepo.

– Uradila sam tačno to što je tražila”, napisala je Viktorija.



Klijentkinja je album sa fotografijama poklonila suprugu za Božić, a tri dana kasnije Viktoria je od njega dobila e-mail koji je uz dopuštenje bračnog para objavila u celosti:

“Pišem vam zato što sam nedavno dobio album sa slikama svoje žene. Ne želim da mislite kako se ljutim na vas, ali nešto bih vam želeo reći. Moja supruga i ja zajedno smo od naše 18. godine i imamo dvoje predivne dece.

Tokom godina imali smo mnogo uspona i padova. Znam da je želela da napravi ove fotografije kako bi malo začinila naš odnos. Ponekad se žali da joj dovoljno ne govorim da je privlačna i kaže kako me ne bi krivila da je zamenim mlađom ženom. Kada sam otvorio album, srce me zabolelo.
Te fotografije … lepe su i vi ste bez sumnje talentovan fotograf, ali na njima nije bila moja žena. Izbrisali ste svaku njenu ‘manu’ i iako sam siguran da je upravo to tražila, time ste izbrisali pola našeg života. Kada ste skinuli strije, izbrisali ste našu decu. Kada ste sklonili bore, izbrisali ste dve decenije smeha i briga. Kada ste maknuli celulit, izbrisali ste njenu ljubav prema kuvanju i sve divote od hrane u kojima smo uživali tokom godina. Ne govorim vam ovo zato da biste se osećali loše, samo ste radili svoj posao i ja to razumem.
Zapravo vam pišem da bih vam zahvalio. Kada sam pogledao te fotografije, shvatio samo koliko je volim i obožavam baš takvu kakva je. Ona to tako retko čuje i zato je pomislila kako ja želim da tako izgleda. Moraću da budem bolji i do kraja svog života slaviću nju i sve njene nesavršenosti. Hvala vam.”

(zadovoljna.hr/ zena.tvbest)

Nema komentara:

Objavi komentar